GRATIS VERZENDING VANAF €50,-
Bij een bestelling vanaf €50,- betaald u geen verzendkosten in Nederland. Bij een bestelling onder de €50,- word er €5,- bezorgkosten gerekend. Ook kunt u kiezen om uw producten af te halen in de winkel, hier rekenen we geen kosten voor.

GRATIS MONATGE
Op grotere goederen bieden wij gratis montage aan, we monteren de goederen in de kamer en zorgen dat alles op de juiste manier vast is gemaakt.

OUDE SPULLEN KOSTELOOS AFGEVOERD
Bij montage van grotere goederen bieden wij aan om het oude bed gratis af te voeren. Het oude bed, boxspring, bedbodems en matrassen voeren we af en de verpakkingen van het nieuwe bed nemen we ook netjes mee.

Hoe plaats ik een bestelling via de webshop?
Een online bestelling plaatsen bij Coppens Slaapcomfort is heel eenvoudig. Pas na de order- en betaalbevestiging is de bestelling definitief. Ook daarna kun je nog binnen 14 dagen jouw product retourneren.

  • Kies een product (in gewenste afmeting en kleur) uit ons webshop assortiment.
  • Klik op de grote gouden button ‘In winkelwagen’.
  • Kies in de winkelwagen de type verzending die u graag wilt.
  • Klik in de winkelwagen op ‘Doorgaan naar Afrekenen’ om te betalen.

Hoe reken ik mijn winkelwagen af?
Wanneer je je gewenste producten in de winkelwagen wilt afrekenen, klik je op de gouden button ‘Doorgaan naar Afrekenen’. Je komt dan automatisch in het bestelproces terecht. Volg hier de 3 stappen om je winkelwagen succesvol af te rekenen en je order te bevestigen.

Stap 1: Verzendgegevens – Kies ervoor om de order op het factuuradres of op een ander adres te laten bezorgen.

Stap 2: Betaalmethode – Selecteer de betaalmethode waarmee je wilt afrekenen. Je kan kiezen uit iDeal of Bancontact.

Stap 3: Orderoverzicht – Controleer je bestelling en geef aan dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden.

  • Indien alles akkoord is, klik dan op de gouden button “Bestelling plaatsen”.
  • Je wordt doorverwezen naar de beveiligde SSL-pagina’s van jouw bank.
  • Het doorvoeren van order wijzigingen is nog mogelijk tot het moment dat je hebt betaald.
  • ​​​​​​​Wanneer de transactie succesvol is doorgevoerd, ontvang je een e-mail met de bestelbevestiging.
  • ​​​​​​​Binnen 3 werkdagen worden je voorraadige producten thuisbezorgd door PostNL. 

Zijn de bedragen op de website inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% btw, tenzij expliciet anders vermeld.

Kan ik de inhoud van mijn winkelwagen nog wijzigen?
Dat kan. In het winkelwagen overzicht kun je nog producten verwijderen of het aantal wijzigen door op de + en – te klikken. Na het wijzigen van het aantal dien je wel eerst jouw winkelwagen weer te vernieuwen door onderin op ‘Winkelwagen bijwerken’ te klikken.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen dan mijn factuuradres?
Dat kan. Standaard word je factuuradres gebruikt als verzendadres. Wil je een ander verzendadres? In stap 1 van het bestelproces heb je de mogelijkheid om je order op een ander afleveradres te laten bezorgen door te klikken op; ‘Verzenden naar een ander adres?’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt je bestelling op dit adres.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Neem contact op met ons, dan gaan wij onderzoeken wat er fout is gegaan en sturen je opnieuw de bestelbevestiging.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Bedtextiel: Wanneer alle producten bij ons op voorraad zijn brengen wij het naar een postnl punt. Zodra postnl jouw order heeft overgenomen, kun je via je 
Track & Trace code 
jouw bestelling volgen. Jouw Track & Trace code versturen wij per e-mail zodra deze bij postnl is bevestigd. 
Andere producten: Wanneer alle producten bij ons binnen zijn maken wij telefonisch een afspraak voor levering en montage.

Wanneer wordt mijn betaling geïncasseerd?
In geval van iDeal betaling wordt het bedrag direct geïncasseerd.

Ik ben mijn factuur van mijn webshop bestelling kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Natuurlijk! Stuur een e-mail met daarin uw gegevens naar ons, zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo snel mogelijk per e-mail naar je toe.

Mijn betaling is mislukt. Kan ik mijn order via een andere betaalmethode alsnog doorvoeren?
Dat kan. Probeer je winkelwagen met een andere betaalmethode af te rekenen. Mocht dit nog niet werken, neem dan contact met ons op.

Hoe snel wordt er terugbetaald?
Het bedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je aan ons hebt laten weten de koop te ontbinden teruggestort op het door jouw gebruikte bankrekeningnummer. Wij mogen echter wel wachten met de terugbetaling totdat het product retour is gekomen, of totdat je hebt aangetoond het product te hebben opgestuurd. Elke retour wordt binnen 8 werkdagen na ontvangst door ons verwerkt.
Grotere goederen: Nadat wij je product hebben ogehaald, vindt er een beoordeling plaats of je product in originele staat, onbeschadigd en onbeslapen is. Deze beoordeling vindt binnen 5 werkdagen plaats. Als je product in goede staat als hierboven beschreven is ontvangen, dan vindt terugbetaling op de door jou gebruikte (bank)rekening binnen 3 werkdagen plaats. Is het product niet in goed staat ontvangen, dan nemen wij binnen 3 werkdagen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.