Corona-update

Al ruim een jaar staat ons dagelijks leven op z’n kop. We beperken sociale contacten, en waar mogelijk werken we thuis. Het is fijn dat er inmiddels een beetje meer kan. Maar jouw gezondheid blijft voor ons het allerbelangrijkst. Daarom nemen we extra maatregelen, in onze winkels en tijdens het bezorgen van bestellingen.

Onze winkels zijn open

Sinds 28 april 2021 is onze winkel weer open. Wil je even proefliggen en een bed, boxspring of matras uitproberen? Of misschien onze stoffen voelen en kleuren bekijken? Je bent van harte welkom in onze showroom.

Maak een afspraak

Wil je direct een afspraak maken voor een persoonlijke slaapadvies in alle rust? Op een moment dat het jou het beste uitkomt? Dat regel je heel gemakkelijk via de afspraak maken pagina. Selecteer waar u uitleg wilt, kies een datum, tijdstip en vul je gegevens in. Je ontvangt direct een afspraakbevestiging in je mail.

afspraak maken

Onze webshop is open

We helpen je graag in onze webwinkel. En met onze configurator stel je zelf eenvoudig je droombed samen.

Heb je ons nodig? Stuur dan een mail naar info@coppensslaapcomfort.nl of bel ons direct op: 010 – 426 87 17 van dinsdag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur en zaterdag 9.00 tot 17.00 uur.

Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie mijn bed en/of matras nog?

  • Ja, alle afspraken gaan tot nu toe gewoon nog door. We nemen wel extra maatregelen voor het bezorgen.

Is de winkel nog bereikbaar via mail of telefoon?

Ja, de winkel is bereikbaar via mail of telefoon. Alle gegevens vind u hier.

Kan ik nog losse onderdelen voor mijn bed bestellen?

Losse onderdelen kun je bestellen. Neem daarvoor even contact op per mail of telefoon.

Kunnen jullie mijn bed en/of matras nog op tijd leveren?

  • Ja, we kunnen op dit moment alles op tijd leveren. Mocht het toch door omstandigheden anders worden, dan nemen we contact met je op.

Monteren jullie mijn bed nog?

  • Ja, we monteren gewoon je bed. Wel nemen we extra maatregelen voor het bezorgen.

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging?

  • Bij het afstemmen van het bezoek vragen wij of je klachten zoals verkoudheid, niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten of verhoging tot 38 graden hebt. Als dat het geval is, dan stellen we voor om de plaatsing uit te stellen totdat je weer beter bent.
  • We proberen fysiek contact tot een minimum te brengen en houden afstand.
  • Als we een bed monteren dan doen we dat net zoals altijd vakkundig en enthousiast, maar we vragen je wel specifiek om niet in de ruimte waarin we aan het werk zijn, aanwezig te zijn.
  • Zodra het bed geplaatst is vragen wij je om te komen kijken waarbij we zorgen dat we zelf niet in die ruimte aanwezig zijn.
  • We nemen in onze auto’s en vrachtwagen ook extra hygiënemaatregelen. En we zorgen dat het stuur en interieur regelmatig worden schoongemaakt.

Nemen jullie mijn oude matras mee?

  • Ja, wij nemen oude matrassen mee. Deze worden uitsluitend meegenomen wanneer ze verpakt zijn in plastic.