Corona-update

Al 2 jaar staat ons dagelijks leven op z’n kop. We beperken sociale contacten, en waar mogelijk werken we thuis. Want jouw gezondheid blijft voor ons het allerbelangrijkst. Daarom nemen we extra maatregelen, in onze winkels en tijdens het bezorgen van bestellingen.

Onze winkel 

Onze winkel is weer open. Kom langs of plan gemakkelijk jouw winkelafspraak. We helpen je dan graag met persoonlijk slaapadvies, op een moment dat jou goed uitkomt. We nemen daarbij de coronaregels van de overheid in acht.

Maak een afspraak

Wil je direct een afspraak maken voor een persoonlijke slaapadvies in alle rust? Op een moment dat het jou het beste uitkomt? Dat regel je heel gemakkelijk via de afspraak maken pagina. Selecteer waar u uitleg wilt, kies een datum, tijdstip en vul je gegevens in. Je ontvangt direct een afspraakbevestiging in je mail.

afspraak maken

Onze webshop

We helpen je graag in onze webwinkel. Hier kunt u veel informatie vinden van de verschillende producten. Ook kunt u gemakkelijk online producten bestellen.

Heb je ons nodig? Stuur dan een mail naar info@coppensslaapcomfort.nl of bel ons direct op: 010 – 426 87 17 van dinsdag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur en zaterdag 9.00 tot 17.00 uur.

Veel gestelde vragen

Bezorgen jullie mijn bed en/of matras nog?

  • Ja, alle afspraken gaan tot nu toe gewoon nog door. We nemen wel extra maatregelen voor het bezorgen.

Is de winkel nog bereikbaar via mail of telefoon?

Ja, de winkel is bereikbaar via mail of telefoon. Alle gegevens vind u hier.

Kan ik nog losse onderdelen voor mijn bed bestellen?

Losse onderdelen kun je bestellen. Neem daarvoor even contact op per mail of telefoon.

Kunnen jullie mijn bed en/of matras nog op tijd leveren?

  • Ja, we kunnen op dit moment alles op tijd leveren. Mocht het toch door omstandigheden anders worden, dan nemen we contact met je op.

Monteren jullie mijn bed nog?

  • Ja, we monteren gewoon je bed. Wel nemen we extra maatregelen voor het bezorgen.

Welke maatregelen nemen jullie bij de bezorging?

  • Bij het afstemmen van het bezoek vragen wij of je klachten zoals verkoudheid, niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten of verhoging tot 38 graden hebt. Als dat het geval is, dan stellen we voor om de plaatsing uit te stellen totdat je weer beter bent.
  • We proberen fysiek contact tot een minimum te brengen en houden afstand.
  • Als we een bed monteren dan doen we dat net zoals altijd vakkundig en enthousiast, maar we vragen je wel specifiek om niet in de ruimte waarin we aan het werk zijn, aanwezig te zijn.
  • Zodra het bed geplaatst is vragen wij je om te komen kijken waarbij we zorgen dat we zelf niet in die ruimte aanwezig zijn.
  • We nemen in onze auto’s en vrachtwagen ook extra hygiënemaatregelen. En we zorgen dat het stuur en interieur regelmatig worden schoongemaakt.

Nemen jullie mijn oude matras mee?

  • Ja, wij nemen oude matrassen mee. Deze worden uitsluitend meegenomen wanneer ze verpakt zijn in plastic.